Edunvalvonta

puh. 044 369 4413 arja.heinola@lohja.fi
tavattavissa osoitteessa Liessaarenkatu 2

Luottamusmiehen uutisia:

Tervehdys teille Jyty ry Lohjan jäsenille!Toinen kausi pääluottamusmiehenä on puolessa välissä.Lohjalla elämme haasteellisia aikoja.Vuosi sitten käynnistettiin neuvottelut koskien henkilöstöön kohdistuvia säästötoimenpiteitä sekä yhteistoimintaneuvottelujen käynnistyminen.Neuvottelut koskivat kuutta henkilöä.

Talouden tasapainotus 2019-2021 jatkuu, henkilöstöä tiedotetaan intrassa viikkokirjeen muodossa.

Käynnissä jokavuotinen TVA tarkastelu sekä Hekoa koskevat linjaukset.Työntekijöiltä tulee moninaisia asioita joihin ”Luotsikkana”olen saanut käydä käsiksi,on ollut myönteisiä ratkaisuja sekä myös ei niin mukavia jolle ei ole löytynyt jäsenelle sopivaa ratkaisua.Palkkalaskennan isot haasteet olivat kun kaupunki otti käyttöön uuden Populus-ohjelman,onneksi nyt ollaan päästy suht rauhalliseen tilanteeseen palkanmaksun suhteen.Muistutan vielä että tarkistatte omasta populuksestanne että kaikki tiedot ovat oikein mm. veroprosentti.Tämä työ on ollut mielekästä ja toivon että otatte yhteyttä rohkeasti mieltänne askarruttavissa asioissa.

Olen Arja Heinola palvelutyöntekijä ja kaupungin palveluksessa jo yli 30 vuotta.Minut tavoittaa puh. 044 3694413 ,kuun kolmas maanantai ja joka tiistai Liessaarenkatu 2. JYTYSSÄ ON VOIMAA!